Het stichtingsbestuur van Hospice ’t Huis aan de Vecht heeft een taak als werkgever en ‘bestuur op afstand’. Dit houdt in dat het bestuur het beleid bepaalt door het vaststellen van het beleidsplan, de begroting en de jaarrekening. De uitvoering in hospice ’t Huis aan de Vecht is hierbij gedelegeerd aan de coördinatoren.
Aan deze ANBI status zijn door de Belastingdienst per 1 januari 2014 nieuwe voorwaarden verbonden.
Contact: bestuur@hospicehardenberg.nl
Aan deze ANBI status zijn door de Belastingdienst per 1 januari 2014 nieuwe voorwaarden verbonden. U kunt de gegevens die hiermee betrekking hebben terugvinden op de bijgaande ‘links’: ANBI-gegevens – Beleidsplan – Financiële verantwoording –
De besturen van Stichting Hospice Groep VechtZathe en de Stichting Vrienden Hospice ’t Huis aan de Vecht hechten groot belang aan uw privacy. Om de privacy van een ieder zo goed mogelijk te waarborgen, hanteren wij de volgende kernwaarden: Bekijk privacyverklaring
Voorzitter
Secretaris
Penningmeester
Bestuurslid
Bestuurslid