chevronPath 2 heart-fill heart-fill minusnotification-closeplussearch-glass

Voortgang van het hospice

Bestuur en beleid

Het stichtingsbestuur van Hospice ’t Huis aan de Vecht heeft een taak als werkgever en ‘bestuur op afstand’. Dit houdt in dat het bestuur het beleid bepaalt door het vaststellen van het beleidsplan, de begroting en de jaarrekening. De uitvoering in hospice ’t Huis aan de Vecht is hierbij gedelegeerd aan de coördinatoren.

 

Hospice ’t Huis aan de Vecht is door de Belastingdienst opgenomen in het ANBI register. Dit houdt in dat over ontvangen bedragen en erfstellingen geen belasting behoeft te worden afgedragen en dat de giften voor u fiscaal aftrekbaar zijn.

Aan deze ANBI status zijn door de Belastingdienst per 1 januari 2014 nieuwe voorwaarden verbonden.
Contact: bestuur@hospicehardenberg.nl

 

ANBI

Aan deze ANBI status zijn door de Belastingdienst per 1 januari 2014 nieuwe voorwaarden verbonden. U kunt de gegevens die hiermee betrekking hebben terugvinden op de bijgaande ‘links’: ANBI-gegevens – Beleidsplan – Financiële verantwoording –

 

Privacyverklaring

De besturen van Stichting Hospice Groep VechtZathe en de Stichting Vrienden Hospice ’t Huis aan de Vecht hechten groot belang aan uw privacy. Om de privacy van een ieder zo goed mogelijk te waarborgen, hanteren wij de volgende kernwaarden: Bekijk privacyverklaring

Piet Landstra

Piet Landstra

Voorzitter

Henriette Groen

Henriette Groen

Secretaris

 

Bert Huisman

Penningmeester

Gerard Faber

Bestuurslid

Gretha Bakker

Bestuurslid